marți, 24 iulie 2012

Resemnare?

<<It`s a new day,
 It`s a new life.. for mee,
 And I`m feeling good >>. Iubesc aceasta melodie

           Trebuie sa scriu ceea ce ma framanta.. stiu ca prin aceste cuvinte par o obsedata, poate ca sunt poate ca nu sunt voi vedea.
           M-am certat cu prietenul meu acum vreo 2 saptamani de la o banalitate,eu nu i-am mai raspuns vreo 4 zile, dupa nici el nu m-a mai sunat, i-am trimis mesaj, l-am sunat dar nimic nu raspunde.
          Stau seara, vai urasc noptile de genul asta, si ma gandesc la el, ce frumos ne simteam impreuna, si nu pot accepta un sfarsit de asta, fara sa discutam problema, fara sa aflu ce l-a suparat asa de tare incat sa nu imi raspunda, sa nu vrea sa auda de mine...Pentru mine a fost doar o simpla cearta, dar pentru el vad ca a fost mai mult.
          Stau si ma gandesc oare sa il sun sau sa  nu il sun ? Voi parea o obsedata dupa el daca insist cu telefonul.. Mi-ar fi placut sa raspunda, sa imi spuna" - Ba m-am saturat de tine, nu mai vreau sa fim impreuna si punct! "- sau-" Mi-am gasit pe altcineva te rog sa ma lasi in pace". M-as impaca cu aceasta idee, dar asa stau si ma gandesc ce se intampla. Nu sunt genul care sa isi arate sentimentele, am fost impreuna mai mult de 3 ani si am avut certuri, impacari, urcusuri si coborasuri. Nu am crezut inainte ca il plac atat de mult pana cand am vazut cum e fara el, cand i-am simtit lipsa.

         Nu cred ca voi putea sa fac ceva, atata timp cat acea persoana nu vrea sa auda de mine nu pot face altceva decat sa ma resemnez. Sa imi continui viata in speranta ca voi gasi persoana potrivita odata si odata, toate la timpul lor .








Un comentariu: